violet yang tertipu ….

violet betul2 tengah kecewa amat sangat. marah pun iya jugak. tengah memuncak2 perasaan ni. badan violet tengah shaking. bak gunung berapi yang tak sabar2 nak memuntahkan laharnye. tapi violet belum nak meletup lagi. tengah simpan lahar yang tengah bergejolak ni seboleh yang mungkin. persekitaran nak kena jaga. tu yang violet tension. takde sapa yang violet boleh kongsi apa yang violet rasakan. seperti selalunya violet sendirian...

wahai orang2 yang ingin sangat violet sebutkan nama2 kamu di sini … apa yang kamu tengah buat kat violet sekarang memang violet tak redha sama sekali dan memang violet tak boleh terima lansung. apa yang kamu cuba buat sekarang? kan ke keadaan dah jauh berbeza. apa yang ada dalam fikiran kamu tu? kamu betul2 buat violet kecewa. mengapa masih mahu buat hal2 yang melukakan hati violet. kamu sendiri tahu bagaimana violet bila diperlakukan begitu. tapi itulah kamu, bukan … ?

wahai orang2 yang ingin sangat violet sebutkan nama2 kamu di sini … violet takkan berkata sebegini tanpa bukti. tapi dek kerana kamu masih ingin melayani perasaan kamu dan masih mahu terus buat begitu, hanya satu permintaan violet pada Allah s.w.t. semoga kamu diberikan kesedaran dari tidur kamu!!

VIOLET: tak mau jadi kejam. tapi kalau dah diasak hingga ke penjuru, violet memang boleh jadi violent! teringat pesan seseorang kat violet yang kita ni kena pikir kenapa kita buat apa yang kita tengah buat sekarang. apa kita nak? apa yang kita maukan?

untuk itu, wahai orang2 yang ingin sangat violet sebutkan nama2 kamu di sini … PIKIR LAH … PIKIRLAH … PIKIRLAH … KENAPA KAMU BUAT APA YANG KAMU TENGAH BUAT SEKARANG. APA YANG KAMU NAK? APA YANG KAMU MAU?

Yang pasti, violet tidak mungkin mempercayai kamu lagi …

Comments

Anonymous said…
friend; even i dont really know what had happen to you, and whoever he/she is...
just tabahkan hati.
dan yg paling utama, kadang kadang, musuh atau mereka mereka itu hanyalah provok.. moga kita terpancing dan secata tak sengja kita terikut dgn permainan mereka
violet-purple said…
thanks abanglong. i really appreciate it. i know u do understand how it feels when something is happening right under your nose but you don't have the right tools to deal with it. violet berdoa moga tak tergelincir dari jalan yang benar.

Popular Posts