Semalam insan tersayang mengorak langkah memecah kebuntuan menghurai kekusutan - dengan berani dan penuh gaya. Terus-terang, bangganya aku dengan insan tersayang. Itulah sikap yang amat aku kagumi dan yang telah membungakan cinta aku padanya 17 tahun lepas - berani dan tegas!!! Aku jatuh cinta lagi dan lagi padanya semalam..

Syukur kepada Allah yang dah memudahkan segalanya buat kami. Dalam debaran menanti detik itu, kami berdoa supaya segalanya berjalan seperti dirancang atau lebih baik lagi. Aku juga berdoa agar Ramadhan al Mubarak yang bakal menjelma akan membawa seribu barakah dan cahaya buat kami sekeluarga. Amin!

Comments

aMieLdA said…
Jatuh cinta sekali lagi memang indah bukan?
Anonymous said…
Sesungguhnya lebih indah & lebih bermakna bila cinta itu terjatuh pada orang yang pernah dicintai... :-)

T.ksih nieda.

Popular Posts